SVR SPIRAL Spray


   Heyy, lovelies! Днес ще си говорим за продукт, който имам от лятото, но чак сега събрах достатъчно впечатления. По-късно ще разберете защо. Може би ноември не е най-подходящия месец за ревю на спрей против изпотяване - SVR Spiral Spray, но ... Защо пък да не е? Всички сме се сблъсквали с проблема "неподходящо облечен" - когато сме в топли дрехи и навън се чувстваме добре, но влизайки в дадено помещение ни става горещо, макар и без яке. Е, нека разберем дали успя да ми помогне и да се превърне в must have продукт.



   Today we're gonna be talking about a product that I have from the summer, but just now I gathered enough impressions. Later you'll get to know why. Maybe November is not the most suitable month for a review of antiperspirant spray - SVR Spiral Spray, but ... Why not? We have all faced the problem "inappropriately dressed" - when we are in warm clothes and we feel good outside, but walking into a room we start getting hot, even without a jacket. Well, let's see if it succeeded to help me and become a must have product.




   SVR е френска марка, за която не бях чувала до тази година. Имат много серии за грижа за кожата на лицето, тялото и тази против изпотяване, но няма да се впускам в подробности, защото в сайта им всичко е добре написано. Само ще ви спомена целта на марката: "... да разработи активни продукти с висока толерантност , които да превърнат всяка кожа в красива."
   Спрея против изпотяване е в типична опаковка, а консистенцията му е тип гел-мус. Цена: ~30лв, 100ml

   А сега нека ви кажа защо ми отне толкова време да изградя мнение за продукта - не го ползвах постоянно. Заради консистенцията му не можех направо да го впръскам, като дезодорант, а трябваше да го втрия. Първоначално пробвах да го направя като затворя подмишници и с леки движения да разнеса продукта, но не се получи и трябваше да използвам ръцете си. Да не говорим, че след нанасяне беше нужно да изчакам 2-3 минутки да попие. Кой има време за това сутрин? За разлика от други известни спрейове против изпотяване на пазара, този трябва да се нанася всеки ден. Лично за мен това си е още един минус. Ефекта, който обещават от марката е контролиране на потенето и премахване на неприятния мирис от него. Тук продукта се справи добре, като нямаше лош аромат и горе долу намали изпотяването.



   SVR is a french brand that I had not heard of until this year. It have many series for skincare, body and this one - antiperspirant, but I won't go into details, because on their site all is well written. I will only mention the purpose of the brand: "... to develop active products with high tolerance to turn every skin beautiful."
   Antiperspirant spray is in typical packaging and the texture is a gel-mousse type, 100ml

   Now let me tell you why it took me so long to build an opinion about the product - I didn't use it constantly. Because of its texture I can not spray it directly as deodorant and had to rub it in. Initially I tried to do it as I close my underarms and with gentle movements try to distribute the product, but it did not worked and I had to use my hands. Not to mention that after the application I had to wait 2-3min for it to absorb. Who has time for this in the morning? In contrast to other known antiperspirant sprays on the market, this one must be applied every day. Personally for me this is another minus. The effect that the brand promises is controlling the sweating and eliminate the odor. In that department the product did well, there was no bad smell and it has reduced the perspiration in half.



   Получих и мостри на 2 продукта - Hydrailane крем за лице за чувствителна нормална до комбинирана кожа и Xerial10 лосион за тяло. Крема ми допадна, но мисля че хидратацията ми дойде в повече. Все пак не омазни Т-зоната ми допълнително. Лосиона за тяло ми хареса, справи се със сухата и лющеща се кожа, но при мен имат ефект и по-бюджетни продукти.


Спрея против изпотяване в общи линии изпълнява обещаното и има добър ефект, който за мен не е достатъчен, че да преминавам през неудобството да го нанасям всеки ден. Ако се потите леко до средно и не бихте имали проблем с разнасянето му, то може да го пробвате, в противен случай се насочете към друг продукт. Все пак тази несполука със спрея не ме накара да забравя за SVR. По нататък бих си купила нещо различно за проба.




   I did received two product samples too - Hydraliane face cream for sensitive normal to combination skin and Xerial10 body lotion. I liked the face cream, but I think the hydration was a littlebit too much for my combo skin. However, it did not my T-zone any greasier. The body lotion was good and it manage my dry and flaky skin, but I have effective budget products too.


The antiperspirant spray basically doest what it said it should and it hase a good effect on me but it's not sufficient to still go through the hassle of applying it every day. If you sweat mildly to moderate and would not have a problem with the application, you may try it, otherwise go for another. However, this setback with the spray does not make me forget for SVR. Some time in the future, I would buy something different from the brand.

-Съдържание/Ingredients:

*Продуктите са ми изпратени за проба, но мнението ми не е повлияно от това и е на база моя опит с тях./The products were sent to me for testing but my opinion it's not influenced by that and it's based on my own experience with them.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg