September Favourites ~2016


   Hey, lovelies! Още един месец - още една порция любимци. При мен чувството за идващата есен е сладко-горчиво. Определено повече се радвам на сезона от преди, но лятото си остава фаворит. Май не съм ви питала до сега - Кой е любимия ви сезон и защо? Ще ми бъде интересно да прочета отговорите ви, защото мисля, че повечето хора предпочитат или пролетта или есента ...



   Another month - another portion of favourites. For me the sense of the coming autumn is bittersweet. I definitely enjoy it more than before, but summer is still my favorite. I don't remember asking you, but: Which is your favorite season and why? It be interesting for me to read your answers, because I think most people prefer either spring or autumn ...




1. L'oréal Nude Magique Cushion фон дьо тен/03 Vanilla
Много исках да пробвам този фон дьо тен, въпреки че имаше голям шанс да не ми хареса, защото съм със смесена кожа. Всъщност се сработи много добре с нея. Съвсем скоро ще видите ревюто му.

2. Eco Tools Beautiful Complexion Skin Perfecting четка
Тук може да видите мнението ми за тази четка, както и за целия сет. По принцип се води за BB крем, но става и за фон дьо тен-и като този на L'oréal с по-рядка текстура.  Двата продукта са много добра комбинация!




1. L'oréal Nude Magique Cushion Foundation/03 Vanilla
I really wanted to try this foundation, although there was a great chance I won't like it because I have combo skin. Actually it worked very well with it. You will soon see its review.


2. Eco Tools Beautiful Complexion Skin Perfecting Brush
Here you can see my opinion of this brush as well as the entire set. Generally it's for applying BB cream, but it works well too with foundations like L'oréal's with a thin texture. Very good combination!




3. Yves Rocher Vertige спирала
Ха! Ето продукт, който не очаквах, че някога ще влезе в любимците ми за месеца. Доста дълго не се разбирах с тази спирала, но сега определено ми харесва. Другата седмица ще видите ревюто ѝ.

4. Essence The Gel лак за нокти/83 Pretty Cool Life
Тази седмица прочетохте мнението ми за няколко от новите продукти на Essence, сред които беше и този лак. Всъщност бих добавила още от тях към днешния пост, но реших, че няма да е честно, защото ги ползвам по-малко от месец. Горещо ви препоръчвам този цвят, ако харесвате неутрални сивеещи нюанси за сезона. Аз направо се влюбих в него.

5. L'oréal Infallible Sculpt палитра/01 Light/Medium
Тази палитра вече си има ревю. Пигментацията ѝ е страхотна, блендва се лесно и е дълготрайна. Текстурата е интересна - кремообразна пудра. Скоро ще е налична и на нашия пазар, затова ви съветвам да хвърлите един поглед на ревюто ѝ, ако се интересувате от нея.


Споделете ми вашите любими грим и не-бюти продукти за септември!




3. Yves Rocher Vertige Mascara
Ha! Here's a product that I didn't expect I'll ever put into my monthly favs. For a long time we didn't got along, but now I definitely like it. Next week you'll see its review.


4. Essence The Gel Nail Polish/83 Pretty Cool Life
This week you've read my post about a few of the new Essence products, among which was this nail polish. In fact, I would've added more of them to today's post, but I decided it won't be fair since I've used them less than a month. I highly recommend this color if you like neutral greyish shades for the season. I fell in love with it.


5. L'oréal Infallible Sculpt Palette/01 Light/Medium
This palette already has a review. Its pigmentation is great, it blends easily and it's longlasting. The texture is interesting - creamy powder.


Tell me your makeup and non-beauty favs for September!



2 коментара:

  1. Определено есента ми е любимият сезон. Някак си съм празнично настроена, чак до декември.. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, и есента си има своя чар. Нямам търпение да започна с паленето на свещи. :))

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg