Lilly Dent-a-Dent Mouthwash ~ First Impressions


   Hey, lovelies! Водата за уста, може би е must have за някои от вас, но аз доскоро не бях пробвала такъв продукт. Да, проявявала съм интерес, но нищо сериозно, а и не мисля, че е нещо задължително. Днес реших да ви споделя първите си впечатления от употребата на Dent-a-Dent Parodont вода за уста.

   Както виждате от опаковката, това е собствена марка на Lilly Drogerie. Шишенцето е стандартно, а продукта има приятен цвят и свеж аромат. Цена: 2.49лв, 500ml. Предлага се в още един вариант - Fresh Breath.
   Използвам водата главно вечер, след като си измия зъбите. Понякога ми идва на помощ, когато съм хапнала нещо набързо и трябва да изляза. Сега се сещам, че такъв продукт би бил от полза на тези от вас с брекети и ми се иска да се бях сетила, докато носех такива. Що се отнася до усещането при употреба на водата - първият път ми пареше доста, но сякаш свиквам с всеки следващ. Същото важи и за държането ѝ 1мин. За да ви кажа дали водата помага с предпазването от кариеси, образуване на плака и т.н, ще ми трябва повече време. Сега мога да споделя нещо, от което съм много доволна - стягането на венците. Те вече не кървят и не се раздразват, ако ги потъркам по-грубо с четката. Свежият дъх е бонус. В състава няма алкохол и парабени и като цяло е приличен, но ме притеснява наличието на натриев флуорид. Количеството е малко - 0.1%, но аз предпочитам напълно да го избягвам. Препоръчвам ви да прочетете повече за тази съставка намираща се в продуктите за орална хигиена.



Като цяло водата за уста на Lilly ми допада, но все още мисля, че не е задължителен продукт. Ще трябва още да я ползвам, за да преценя дали е за мен. Ако вие сте горещ почитател на този тип продукти, то дайте ѝ шанс -достъпна е, с добър състав и има видими ползи от нея(поне за малкото време, в което я ползвам).


   The mouthwash may be a must have for some of you, but until recently I had not tried this type of product. Yes, I have manifested interest, but nothing serious, and I don't think it's a must. Today I decided to share with you my first impressions from using Dent-a-Dent Parodont mouthwash.

   As you can see from the packaging, it's Lilly Drogerie's own brand. The bottle is standard, and the product has a nice color and fresh scent. Price: -, 500ml. Available in another version too - Fresh Breath.
   I use the mouthwash mainly in the evenings, after I brush my teeth. Sometimes it helps me when I've eaten something and I must go out quickly. Now I think that such a product would be useful to those of you with braces and I wish I had thought about this while I was wearing mine. As for the sensation of the wash during use - the first time it burned a lot, but with every time it gets better. The same goes for keeping it in my mouth for 1min. To tell you if the mouthwash helps with preventing of cavities, plaque, etc., I need more time. Now I can share something that I'm very pleased with - tighten the gums. They already do not bleed and do not fret if I've rubbed them a bit hard with my toothbrush. The fresh breath is a bonus. There's no alcohol and parabens and the ingredients are generally decent, but it bothers me the presence of sodium fluoride. The amount is small - 0.1%, but I prefer to completely avoid it. I encourage you to read more about this ingredient which is found in products for oral hygiene.


Overall I like Lilly Drogerie's mouthwash but still I think it's not a compulsory product. I'll have to use it more to judge whether it is for me or not. If you're a fan of this type of product, then give it a chance - it's affordable, with fairly good ingredients list and there are visible benefits from it(at least for the short time in which I tested it out).

-Съдържание:/Ingredients:
*Продуктите са ми изпратени за проба, но мнението ми не е повлияно от това и е на база моя опит с тях./The products were sent to me for testing but my opinion it's not influenced by that and it's based on my own experience with them.


0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg