Yves Rocher Plaisirs Nature Shower Gel ~ A quick review


   Heyy, lovelies! Още щом обновената серия на марката излезе знаех, че няма да пропусна да пробвам нещичко. Набелязала съм си доста(тоалетна вода, ексфолиращ сапун и т.н.), но в крайна сметка се разминах с душ гел. Въпреки, че любимият ми аромат - кокос беше наличен, реших да разнообразя и взех Манго&Кориандър.

   Продукта се помещава в много симпатично пластмасово шишенце със здраво затваряща се зелена капачка. Опаковката определено краси банята, изглеждайки много органично и натурално. Какво да кажа - допада ми!Цена: 4.50лв, 200ml. Предлага се и разфасовка от 400ml за 7.90лв.
   Ухае просто божествено(нали за това го избрах)! Мангото е доминиращата съставка, но след като започнете да го масажирате в тялото се усеща и кориандъра, придавайки дълбочина и атрактивност на аромата. Определено се чувствам енергизирана след използването му. Консистенцията му е точно гелообразна - нито твърде течен, нито твърде гъст. Две капки правят доста пяна, дори без да се използва гъба. Напоследък забелязвам, че това не е присъщо за всички душ гелове. Оставя чувство на чистота, а не усещане, че не съм го доизплакнала. Единствения ми проблем с него е отварянето му с мокри ръце + дълги нокти ;D, но пък поне ще съм сигурна, че няма да протече, ако реша да го взема с мен на път.


Пробвали ли сте нещо от серията Plaisirs Nature? Какво ще ми препоръчате да пробвам следващия път, или пък за кой продукт искате да чуете мнението ми?



   As soon as the updated Plaisirs Nature line of the brand came out I knew that I'd definetly try something. I got my eyes on a lot of stuff(EDT, exfoliating soap, etc.), but for now I only got a shower gel. Although my favorite scent - coconut was available, I decided to deversify and got Mango & Coriander.

   The product is housed in a very nice plastic bottle with a tight closing green cap. The packaging definitely beautifies the bathroom, looking very organic and natural. What can I say - me like it! Price: £4.80, 200ml. There is also a bottle of 400ml for £6.80.
   Smells simply divine(that's why I chose it)! The mango is the dominant ingredient, but once you start massage it into your body you start feeling the coriander too, giving depth and attractiveness to the scent. I definitely feel energized after using it. The consistency is exactly gel - neither too liquid nor too thick. Two drops make a lot of foam, even without using a sponge. Lately I notice that this is not inherent to all shower gels. It leaves my skin feeling clean,  and not not rinsend well enough. My only problem with it is opening the bottle with wet hands + long nails ;D, but at least I'll be sure that it won't leak if I take it with me on the road.


Have you tried something from the Plaisirs Nature line? What would you recommend for me to try next time, or for which product you would like to hear my opinion?



2 коментара:

  1. Прекрасен е този душ гел, имах мъничката опаковка от 50 мл и смятам да си го взема в пълен размер. Този с лимон и босилек, който почти изразходвах това лято също горещо препоръчвам! ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено ухае божествено! Не съм фен на лимона, но ако видя душ гела някъде, ще го помириша :3

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg