Nivea Sun Protect&Bronze & Kids ~ Review


   Heyy, lovelies! Ето за тези продукти нямах търпение да ви разкажа. По принцип още от малка ползвах Sun серията на Nivea, но за последните 2-3 години най-любимото ми слънцезащитно сухо олио е Cabana Sun SPF20. Нека видим дали това се е променило...



   These are the products I was eager to tell you. Generally speaking, I have been using Nivea's Sun line since I've been little, but for the past 2-3 years, my favorite sun protecting dry oil is Cabana Sun SPF20. Let's see if this has changed...



   Protect & Bronze SPF30 сухо олио
Типично за слънцезащитно олио, и това идва под формата на спрей. Нанасянето му е лесно и покрива доста с една доза. Аз предпочитам първо да сложа от продукта в дланта си и после да размажа на желаното място, но ако сте от хората, които направо се напръскват по тялото, то не се притеснявайте - няма да отиде на вятъра. Страхотно е, че "залепва" за кожата и не губите продукт, както с Cabana Sun например. Нещото, което хем ми допада, хем не е как се усеща върху тялото. Не стои тежко, но пък мазнее, което мисля, че само на мен ми пречи. ;D Прежалвам се обаче, защото дори след като съм стояла във водата половин-един час, все още имам някаква защита върху кожата си и не се е измило напълно.(Това в никакъв случай не значи, че не трябва да се нанесе отново!) И стигнахме до любимата ми част, която определено ме накара да забравя досегашния си избор... За първа година (почти)не изгорях и хванах невероятен тен още отначало! Единствено деколтето ми се зачерви, но защото е деликатна зона и беше повече на слънце от обикновено. Рамената и лицето ми обаче, не изгоряха, макар и малко, както предни лета. Получих и страхотен бронзов загар, като още от първия ден имаше голяма разлика. Честно казано, до сега не ми се беше случвало, чак в така степен, а стоях само 4 часа. Понеже го ползвахме няколко човека, свърши бързо, затова без колебание си взехме още една опаковка.
Цена: ~20лв, 200ml


   Protect & Bronze SPF30 Dry Oil
Typical for a sun protecting oil, this too comes in the form of a spray. Its application is easy and covers quite a lot in a single dose. I prefer to first put the product in my palm and then rub it on the desired place, but if you are from people who are spraying on the body, don't worry - it will not go to the wind. It's great that it sticks to the skin and you don't lose product like with Cabana Sun for example. The thing that I have a hate-love relationship with is how it feels on the body. It is not heavy, but it's greasy-ish, which I think only bothers me. But I'm over it because even after I've been in the water for half an hour to an hour, I still have some protection left on my skin and it hasn't washed completely.(This does not mean that you don't have to apply it again!) And we came to my favorite part, which definitely made me forget my previous choice... For a first year I(almost) didn't burn and I got a great tan from the beginning! Only my neckline was a bit red-ish, but because it was a delicate area and it was more in the sun than usual. My shoulders and face, however, did not burn like previous summers. I also got a great bronze tan as from the first day there was a big difference. Honestly, until now I had not been to such an extent, and I was only 4 hours on the beach. Because a few people were using it, it ended quickly, so without hesitation we bought another one.
Price: £8.50, 200ml



   Kids SPF50+ оцветен
Всъщност слънцезащитния лосион не го пробвах лично, тъй като имах опитно зайче - малката ми сестра. Много се радвам, че фактора е именно 50+, все пак става въпрос за деца и няма място за компромиси - нежната им кожа трябва да е добре защитена. Не изгоря, но имаше моменти на съвсем леки зачервявания, доловими само със слънчеви очила, но тя все пак 90% от времето беше на слънце. Това бързо преминаваше обаче, защото веднага щом забелязвахме това, нанасяхме отново. Бих казала, че лосиона дори успокои мястото и хидратира. Първоначалният му светлосин цвят помага да не пропуснете дори и точица и мисля, че прави продукта забавен за децата. Сестра ми често изявяваше желание сама да се маже.
Цена: ~20лв, 200ml


Абсолютно впечатлена съм от слънцезащитните продукти на Nivea. Знаех, че са много добри, но тази година преоткрих любовта си към тях и дори се увеличи. Препоръчвам ви ги с две ръце - няма да съжалявате! Вярно, на пазара могат да се открият по-достъпни продукти, но повярвайте ми, тези си заслужават всяка стотинка, пък и лятото често може да ги откриете намалени.




   Kids SPF50+ Colored
In fact, I haven't presonaly tried the sunscreen because I had a test bunny - my little sister. I'm very glad that the factor is 50+, yet it's for kids and there is no room for compromise - their delicate skin should be well protected. She didn't burn, but there were moments of very slight reddening, only sensible with sunglasses, but of course she was 90% of the time in the sun. But this quickly passed, because as soon as we noticed this, we were re-applying. I would say that the lotion even calms the place and hydrates it. Its original light blue color makes sure you don't miss even alittle spot and I think it makes the product fun for the kids. My sister often wanted to apply it herself.
Price: £6, 200ml


I'm absolutely impressed with Nivea's sunscreen products. I knew they were very good, but this year I rediscovered my love for them and it even increased. I recommend them with both hands - you will not regret it! True, more affordable products can be found on the market, but believe me, these are worth every penny, and during summer you can often find them for less.


*Продуктите са ми изпратени за проба, но мнението ми не е повлияно от това и е на база моя опит с тях./The products were sent to me for testing but my opinion it's not influenced by that and it's based on my own experience with them.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg