Random September Favourites ~ 2017


   Heyy, lovelies! Днес, учудващо, се очертава поста да е супер кратък. Споменавала съм ви, че през дадения месец се сещам за доста не-козметични любимци, които искам да ви покажа, но в последствие забравям. Понеже не съм писала такава публикация отдавна, мислех че ще се натрупат, но не - даже ще е по-къс от обикновено.


1. Вълнена шапка
Още не съм я носила, но трябваше да я включа, защото съм много доволна от покупката. За мое учудване - харесвам как ми стои, пък и съм сигурна, че ще топли. Притеснява ме само да не я духа вятъра, но както захладнява още от сега, съм сигурна, че ще имам доста време да тествам това.

2. Къса пола от лиосел
Скъсах се да нося тази пола през изминалите месеци. Обожавам я! Удобна е, не е твърде къса, спортно-елегантна и има джобчета. От H&M е и ако случайно я видите - препоръчвам да пробвате.

3. Хорхе Букай - 20 стъпки напред
Книга за израстването и на какво е добре да научите себе си. Обожавам всички четива на подобни теми, така че не е изненада, че стигна до любимците ми. Още съм в началото, защото след отпуската нямам толкова време за всичко, но напредвам. Иначе е около 200 страници, но мисля, че е добре по-бавно да се чете за да може да осмислите всичко.

Какави книги обичате да четете?


   Today, surprisingly, the post is super short. I mentioned to you that during the month I remember a lot of random favourites that I want to show you, but later I forget. Since I haven't written such a publication in a long time, I thought that they would build up, but no - it would even be shorter than usual.


1. Wool Hat
I haven't worn it yet, but I had to include it because I'm very pleased with the purchase. To my surprise, I like how it looks on me, and I'm sure it will keep me warm. It only worries me that the wind might blow it, but as it cools from now on, I'm sure I will have a lot of time to test this.


2. Short Lyocel Skirt
I wore this skirt so much over the past months. I adore it! Comfy, not too short, sporty-elegant and has pockets. It's from H&M and if you accidentally see it - I recommend you to try it on.


3. Jorge Bucay - 20 steps forward
A book about growing up and what it's good to learn yourself. I love all readings on such topics, so it's no surprise that it ended in my favorites. I'm still at the beginning, because after my vacantion I didn't have that much time for everything, but I'm moving forward. Otherwise, it's about 200 pages, but I think you shouldn't rush to read it so you can think through everything.


What kind of books you like to read?


0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg